Már minden helyen kerestelek, ahol nem vagy, csak azt a helyet nem találom, ahol vagy. Csak azt tudom, hogy ott vagy, ahol én nem vagyok. De hol vagyok én? Azt kívánom, bár itt lennél, hogy megmondd. Esetleg ha nagyon-nagyon erősen kívánnám, akkor itt lennél?

Megpróbáljam?

megpróbálom

A bejegyzés trackback címe:

https://vigyazat-torekeny.blog.hu/api/trackback/id/tr942338330

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nehiddel 2010.10.12. 06:53:34

Hűha, ez tetszik. Olyan plátói képlet.
Most látom csak, hogy innen nem egyszer hivatkoznak rám, hogy lehet ez? :)

petite francaise fille 2010.10.12. 10:23:01

Ezt valószinűleg megtudnám magyarázni, ha tudnám, és nem csak sejteném, hogy kinek kell.

Egyébként Milne szólt ilyen szép plátóian, én csak irigylem tőle. meghát. enyém a megpróbálom része.

nehiddel 2010.10.13. 06:47:13

mindegyikünké a megpróbálás :)
süti beállítások módosítása