2011.11.16. 16:42

kiszámoltam, hogy 13 óra munka, és lesz pénzem kondibérletre.

13 óra munka, és lehet, hogy nem lesz kedvem kondizni.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://vigyazat-torekeny.blog.hu/api/trackback/id/tr353387571

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

petite francaise fille 2011.11.24. 14:46:52

@Vonalfolyam: egyre többször merül fel bennem a kérdés, hogy vajon ki lehet a hozzászóló... :)

Vonalfolyam 2011.11.29. 16:19:38

Szia, most vettem észre ezt a hozzászólást. Hát, nem ismerjük egymást, nem beszéltünk még. Én is írok, írtam jobban mondva, el-eljártam KMV-re, onnan vagy ismerős, azaz egy versed olvasva, amikor idebotlottam a blogra (mert szeretek blogokat olvasni), akkor beugrott, hogy 'hú, én ezt már hallottam valahol'. Ennyi. Talán a net azért jó, mert álnév az marad, szerintem nem fontosak a nevek. Csak azért írtam, hogy erősítselek abban, hogy jó az, amit csinálsz, szerintem.

petite francaise fille 2011.11.29. 21:11:31

@Vonalfolyam:
a legjobb az egeszben, hogy en is partolom a nevtelenseget, de a kivancsisag, felvetette a kerdest. orulok egyebkent, hogy olvasol, es koszonom a hozzaszolasokat is. :)
süti beállítások módosítása